Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeWSK-i poszły w odstawkę, bo po 1989 zaczął się napływ złomu zza zachodniej granicy. WSK-i wypadły z produkcji, bo dostawca silników zakończył ich produkcję. WSK-a była najtańszym motocyklem na rynku i wielu, rozwiązania techniczne były przyzwoite, ale wszystko w gospodarce socjalistycznej działało trochę na innych torach, stąd i kiepska jakość i duże problemy z rozwijaniem konstrukcji. Pomysł reaktywacji jest ciekawy, ale (zgodzę się z autorem) totalnie oderwany od realiów. Przy tak obstawionym rynku, szansa na zdobycie klienta jest mała, a koszty uruchomienia produkcji duże.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza